Hoe ga jij om met klantbehoud? Veel ondernemers focussen vooral op nieuwe leads, terwijl er veel potentie zit bij je bestaande klanten. Welke kansen liggen hier voor jou?
Van klachtenafhandeling tot relaties en proactieve communicatie, Berith weet er alles van. Ze deelt praktische tips en real-life voorbeelden, zodat jij meteen aan de slag kan.
Berith Spoelstra is dé retentiespecialist voor ondernemend Nederland. Als winnaar van de "Beste Starter 2023" en auteur van het boek Draaideurklanten helpt zij bedrijven met praktische oplossingen om klantverlies te voorkomen en langdurige relaties op te bouwen. Met meer dan 15 jaar ervaring bij toonaangevende bedrijven zoals VodafoneZiggo en Essent weet Berith als geen ander hoe je van klantbehoud een krachtige groeistrategie maakt. Haar missie? Ondernemers ondersteunen om meer impact te maken met minder klantverlies.
Adicere helpt ondernemers hun zakelijke groeikansen aan te pakken. Een belangrijk onderdeel daarvan is krachten bundelen. Daarom organiseren wij structureel inspirerende evenementen waarbij kennisdelen en verbinding centraal staan. Kosteloos, omdat alles begint met een kennismaking.